Thursday 23 January 2014

L`oreal vs. Garnier - Demachierea cu apa micelara


Imi amintesc ca prima data cand am auzit de o apa miraculoasa (micelara) cu care te demachiezi foarte usor chiar fara a mai fi nevoie sa te clatesti dupa, mi s-a parut incredibil, am fost sigura ca e doar chestie de marketing. Cum sa stai in pat si sa te demachiezi si sa nu mai fie obligatoriu sa te clatesti dupa? Apoi am incercat the oh-so-famous Bioderma si am inteles de ce era atata valva in jurul ei. Great stuff! M-am indragostit iremediabil si chiar am renuntat la un demachiant separat pentru ochi, cum foloseam inainte, pentru a o folosi pe aceasta pentru a indeparta intreg machiajul. Celelalte brand-uri nu s-au lasat mai prejos si dupa ceva timp, au inceput sa scoata pe rand propria versiune de apa sau lotiune micelara (tot aia!). 
Am tot vorbit pe acest blog despre apa micelara de la L`oreal. E mult mai ieftina decat cea de la Bioderma asa ca atunci cand a aparut, nu am stat pe ganduri si "m-am mutat" catre aceasta. Cheep and cheerful!
Dar acum o saptamana-doua, am aflat ca a mai aparut una. De la Garnier. Evident, nu m-am putut abtine si am zis sa o incerc sa vad care e diferenta, daca exista vreuna. 


O sa incep cu conluzia, pentru ca e mai simplu. Poate va surprinde sau poate ca nu (avand in vedere faptul ca L`oreal detine Garnier): nu exista nicio diferenta! Amandoua curata la fel de usor tenul, trebuie insistat la fel de mult sau putin, in functie de cantitatea de machiaj de pe fata, nu irita ochii, curata si machiajul waterproof, nu lasa fata lipicioasa sau grasa, nu necesita clatire (aici e dupa preferinte, daca simtiti nevoia sa va si clatiti, nu strica. Dimpotriva!) nu au niciun fel de miros, cu ambele folosesc acelasi numar de dischete demachiante. Deci clar, in ceea ce priveste produsul in sine si capacitatile acestuia, nu exista nicio diferenta. Le-ar diferentia, totusi, alte lucruri, pe care le voi mentiona imediat. Inainte vreau sa preciez altceva: pe blogurile straine aceste ape micelare devin un subiect controversat. Pentru ca sunt persoane care sustin ca nu e corect sa folosim doar o astfel de apa pentru curatare, ca ne mai trebuie si un demachiant propriu-zis dupa. Eu folosesc ape micelare cred ca de mai bine de doi ani si nu am avut probleme. Le-am mai alternat cu uleiuri de demachiere sau discuri demachiante, dar fara indoiala, serile in care am folosit doar astfel de ape pentru demachiere au predominat. Nu am cel mai fericit ten, e predispus la acnee dar cu toate astea, nu mi s-a parut niciodata ca m-ar afecta faptul ca ma demachiez cu micelare, nu am avut niciodata vreo reactie urata. Ramane la latitudinea fiecareia daca doreste sa isi indeparteze machiajul strict cu vedeta acestei postari, voi va cunoasteti tenul cel mai bine si puteti lua cele mai bune decizii pentru voi. Eu va vorbesc din experienta mea. :)
 Si acum, diferentele: daca un lucru nu-mi placea la lotiunea de la L`oreal, era orificiul de scurgere. Pur si simplu mi se pare imposibil sa nu risipesti produs la fiecare demachiere. Ba dai pe langa, ba curge prea mult. Ceva nu e bine acolo. Am sperat ca in aceasta privinta, Garnier-ul va fi mai presus, avand in vedere ca are alt tip de orificiu. Dar nici aici nu s-au dezmintit. Se pierde la fel de mult produs, cu mentiunea ca daca sunt foooooarte atenta si ma misc cu grija, am sansa sa nu pierd deloc produs cu Garnier. Dar e greu!


Alt lucru care le diferentiaza ar fi pretul. Micelara L`oreal costa aproximativ 16 lei pentru 200 ml, in timp ce micelara de la Garnier costa aproximativ 23 de lei pentru 400 ml. Concluzia o trageti voi. :) 

Ati incercat vreo apa micelara? Aveti vreo preferata?
  

15 comments:

  1. Preferata ramane forever Bioderma. Dar pretul nu ma prea lasa sa ma iubesc cu ea pe atat de des pe cat as vrea!:)) Dupa cum am mai spus sunt pe la al treilea recipient din cea L'oreal si mai am un backup. Cu siguranta urmeaza sa o cumpar si pe asta de la Garnier, mai ales ca vorba ta, raportul cantitate pret e mai bun in cazul ei. Si daca spui ca nu sunt alte diferente...SOLD!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt, nu sunt. eu sper s-o gasesc in Anglia. Daca nu, raman la cea de la L`oreal. :)

      Delete
  2. Am incercat doar o singura apa micelara de la Blanchette B., firma care se gaseste in Kaufland, cred ca e firma proprie. Bioderma nu am apucat sa incerc si acum sper sa incerc Garnier cand va aparea si la mine in oras :D

    ReplyDelete
  3. Uite ca nu stiam ca Garnier-ul are o cantitate dubla (ce-i drept, nici nu am fost prea curioasa ...).
    Ma tenteaza si pe mine. Sunt o mare fana a lotiunilor micelare. :)
    Multumim pentru comparatie.
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Eu o am pe cea de la Garnier de cateva saptamani bune si sunt foarte multumita de ea, o ador chiar. Nu folosesc altceva, este singurul produs cu care ma demachiez. Imi place cum arata si sticla, desi e din plastic. In acelasi format au mai lansat si un demachiant bifazic pentru ochi cu solutie sau eticheta violet nu imi aduc bine aminte si se spune despre ele ca sunt de ultima generatie. Pe aceea inca nu am vazut-o pe rafturi. Dar, da! Asta e buna si e drept ca la capitolul orificiu inca nu au invatat cat de mult conteaza pentru noi cum iese produsul din recipient :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, am vazut si demachiantul bifazic cu eticheta mov, dar nu m-a tentat pentru ca folosesc lotiunea micelara si pentru demachierea ochilor. Ai dreptate, fac produse bune si nu se gandesc cat de important e si recipientul...

      Delete
  5. Am incercat Gerovital si a fost super buna, dar era lipicioasa. Cea de la Garnier e dementiala, imi lasa pielea atat de fina incat as sta numai cu degetele pe fata. :)) Eu ma demachiez si plec la sala, abia dupa ce revin acasa ma spal pe fata. Dar chiar daca nu era vorba de sala tot ma si spalam pe fata, oricat de bine ar curata si oricat de micelara ar fi ea. Asta e un pitic personal. :) Si apropo, cum naiba reusesc eu sa nu pierd lichid si sa nu dau pe langa? :)) Sunt singura?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu m-am compalcut, daca am vazut ca nu ma afecteaza in vreun fel si am renuntat la spalat dupa. :P Shame on me! :D Cred ca esti singura, esti o norocoasa. :))

      Delete
    2. Am directie, nu gluma! =))

      Delete
  6. Cu siguranta merita sa investesti intr-un astfel de produs:)
    Multumim pentru articol :*

    ReplyDelete
  7. Lotiunea mea demachianta actuala e cea de la Bioderma,dar e pe terminate...so,a picat la tanc articolul tau.
    Voi cumpara "Garnier-ul" la recomandarea ta,revin cu detalii dupa ce o testez!
    Foarte bun articol,multumim pentru alternative de lotiuni micelare de nota 10! :*
    Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, mă bucur mult că ți-a fost util. Sigur vei fi încântată de Garnier. :) :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...