Friday 28 March 2014

Bătălia șampoanelor uscate: Balea, Sephora, Dove & Batiste

 A sosit în sfârșit momentul să vă vorbesc despre unul dintre produsele mele favorite, și anume șamponul uscat. Dar nu oricum, ci să fac o comparație între variantele testate de mine de la diferite brand-uri. Am tot amânat acest articol pentru că tare aș mai fi vrut să includ și șamponul uscat de la Garnier despre care am auzit foarte multe lucruri bune, dar nu l-am găsit nicăieri!! Așa că vedetele acestei postări vor fi șampoanele uscate de la Balea, Sephora, Dove și Batiste. 

Deși am tot vorbit de nenumărate ori despre șamponul uscat, voi mai menționa încă o dată calitățile sale, pentru că altfel nu ar fi un articol complet: principala calitate a șamponului uscat este aceea de a absoarbe sebumul, deci poate fi folosit atunci când simțim că părul ni s-a îngrășat, pentru a amâna cu încă o zi spălatul pe cap. De asemenea, el oferă și textură și volum părului și este minunat pentru persoanele care au firul de păr fin, subțire și cărora le lipsește volumul. Dacă doriți să vedeți cum folosesc eu șamponul uscat pentru a obține volum, puteți să intrați aici.


Balea Trend it Up.
Se poate folosi atât pentru a obține volum, cât și în zilele în care părul s-a îngrășat și nu ne putem spăla la cap. Are un miros foarte plăcut și își face treaba foarte bine. 
Însă trebuie avut grijă să nu fie pulverizat prea mult pentru că are tendința de a nu se absorbi în totalitate dacă este folosit în exces. Îl recomand, dar îl recomand exact pe acesta. Am înțeles că le-au mai schimbat ingredientele și că cele care au alt ambalaj nu sunt la fel de bune. Se găsește în Dm la un preț destul de convenabil. Nu mai știu exact cât, dar parcă era în jur de 10 lei.

Sephora Express Dry Shampoo.
Pentru mine acesta a fost o surpriză foarte plăcută. Își face treaba de minune, părul gras arată instantaneu curat iar volumul pe care îl oferă ține toată ziua. Pe lângă acestea, mai are tendința de a lăsa părul fin, să-l descurce și să-i lase un miros de păr proaspăt spălat.
Nu știu ce preț are, l-am primit cadou. Evident, se găsește în magazinele Sephora.


Dove Dry Shampoo Refresh+Care
Marea dezamăgire! Este foarte lăudat acest șampon dar eu nu m-am împăcat deloc bine cu el. Odată pulverizat, încâlcește părul teribil. Nicio șansă să mai treci cu mâna prin el, ori acesta este deja un tic de-al meu, toată ziua sunt cu mâna prin păr. Îi dă un aspect fresh pe moment și-i oferă volum, dar într-o oră părul devine foarte turtit și lasă impresia că ai folosit o tonă de fixativ în creștetul capului. Obligatoriu a doua zi trebuie spălat părul pentru că îl îngrașă teribil. Unii îl laudă, eu îl trec la produse dezamăgitoare. :)

Batiste Dry Shampoo.
Am lăsat ce era mai bun la urmă. Acesta e primul șampon uscat pe care l-am încercat și de atunci am devenit fan. E perfect din toate punctele de vedere, după utilizare părul se simte altfel, parcă strălucește, poate fi folosit oricât și nu îmbâcsește părul, volumul obținut cu el ține chiar și a doua zi, absoarbe sebumul instantaneu. Îl folosesc chiar și după ce am fost la sală și absoarbe transpirația și lasă părul curat și mirosind foarte plăcut. Este disponibil în mai multe variante și singurele pe care nu le recomand sunt Volume XXL și Conditioner. În rest, cu orice parfum l-ați alege veți fi mulțumite. 
Aici eu îl cumpăr la prețul de 3 lire și deseori îl găsesc și la ofertă. Puteți să vi-l achiziționați și din România, la un preț mai piperat, de 28 de lei. Vă las link-ul, poate sunteți interesate deși nu-mi convine că e prețul aproape dublu. :) (http://www.samponuscatbatiste.ro/?route=produse)

Ați încercat vreun șampon uscat până acum? Sunteți mulțumite de rezultate?

25 comments:

  1. Si eu sunt f.multumita de cel de la balea. Am mai probat unul de la ei si a fost dezamagire totala.eu fol. Produsul asta doar in garda asa ca nu pot sa spun ca am un ritual,dar e ceva ce te ajuta sa ai un look fresh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact, mai ales după multe ore de muncă. Mi-ar fi plăcut și mie să știu de șampoanele uscate când lucram, pentru că atunci eram nevoită să-mi spăl părul o zi da, o zi nu, uneori chiar zilnic. Nu puteam apărea cu părul gras în fața clasei. :)

      Delete
  2. Say hello singurei persoane din lume care nu a incercat nievar ever un sampon uscat. Asta-vara, adecatelea singura data cand am intrat intr-un dm, am uitat sa imi iau, dar poate data viitoare. :P
    Desi nu prea ma atrage ideea... prefer sa ma spal pe cap.
    Pupic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Măi, nu vreau să fiu înțeleasă greșit, nu stau cu părul murdar multe zile la rând pt că folosesc șampon uscat. :)) Dar părul mi se îngrașă imediat, iar a doua zi după ce a fost spălat deja nu mai arată prezentabil. Chiar nu-i face nici lui bine să-l spăl atât de des. Oricum, trebuie să încerci unul și vei înțelege după despre ce vorbesc. :)

      Delete
  3. De la Balea am incercat acest sampon uscat Trend it Up si mi-a placut mult si am mai incercat inca unul in ambalaj albastru si nu mi-a placut deloc, era inecacios :( de la Batiste tot am in plan sa incerc si l-am gasit la oferta pe un site din UK cu transport gratuit si nu aveam bani pe card :)) il mai prind eu si altadata sigur :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, deci e adevărat că doar varianta prezentaă de mine de la Balea este bună. Bine că nu am nimerit altul atunci când l-am cumpărat, eu credeam că toate-s la fel. :))

      Delete
  4. am avut si eu, de la Balea. nu stiu ce s-a zic... n-a fost wow. parca dupa o ora/2 parul arata iar turtit, cum ai spus tu in legatura cu cel de la Dove :)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ai folosit altă variantă de la Balea sau poate părul tău este excepția care confirmă regula că e bun. :)) :*

      Delete
  5. Hmm...m-ai facut si mai curioasa decat eram...nu am folosit niciodata un sampon uscat. Inca sunt in cautarea samponului perfect si apoi o sa ma orientez si catre unul uscat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-ar putea să mai dureze ceva, eu nici nu știu dacă există șamponul perfect. ;))

      Delete
  6. In concluzie Batiste e The One.
    O sa il achizitionez si eu, in curand.
    Sunt fana a sampoanelor uscate si ma bucur ca am citit parerea ta vis-a-vis de Dove pentru ca si dupa el oftam. ;))
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai ofta...îmi aminesc că prima dată după ce l-am folosit soțul meu mi-a pus mâna pe păr și m-a întrebat de ce se simte așa. :)) Dacă până și un bărbat și-a dat seama că ceva nu e în regulă, e clar. Baiste e the one. :) :*

      Delete
  7. madam, ce oja minunata porti? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. De la Rimmel 60 seconds din colecţia Ritei Ora. Culoare superbă, formulă îngrozitoare! :D

      Delete
  8. Eu l-am incercat pe cel de la Dove si mi se parea minunat, dar l-am luat din SUA. Se gaseste si la noi? de unde l-ai procurat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din câte știu eu în Ro nu se găsește. Eu l-am luat din UK...

      Delete
  9. Salut,

    Imi spui te rog unde gasesc samponul uscat Dove in Romania? L-am folosit cand am fost in UK si mi-a placut enorm, aici nu-l gasesc nicaieri! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din păcate eu tot din UK l-am cumpărat. Din câte știu eu în România nu se găsește încă... :(

      Delete
  10. Am incercat samponul uscat de la Oriflame si mi.a placut tare mult.... cel de la Dove... praf, deloc bun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe cel de la Oriflame nu l-am încercat, nici nu știam că au așa ceva. MS de pont. :)

      Delete
  11. Heei! Eu am incercat cel de la Sephora si mi s-a parut foarte bun...din pacate tubul era cu defect si tot continutul s-a golit foarte repede, fara sa il folosesc. As vrea sa il folosesc si pe cel de la Batiste sau chiar de la Balea, dar nu stiu exact unde le-as putea gasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batiste găsești în Sensiblu, iar Balea în DM. :)

      Delete
  12. Care este problema cu Batiste XXL Volume?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E genul de produs care încarcă foarte tare părul și care te obligă să te speli pe cap după ce îl folosești. E mai mult un fixativ foarte greoi.

      Delete
  13. eu n-am dat nici de cel de la Dove, nici de cel de la Sephora (de cel de la Sephora nici nu prea aveam cum, am avut un singur magazin Sephora în oraș, și acela foarte fantomatic, s-a și închis până s-ajung eu în el); să știi că multe persoane au început prin a avea un șampon uscat tocmai de la Batiste

    ale-ella.blogspot.ro

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...