Friday 14 March 2014

Volume Million Lashes Noir Excess - review

Am făcut-o și pe asta! Primul meu review al unei mascara. Am mai încercat de nenumărate ori fără succes, nu ieșeau pozele clare și încă lucrez la a nu mă uita cruciș când în prim plan sunt genele. Știți și voi cum e când te uiți la un punct fix de aproape. De asta vă arăt doar un ochi azi și rămâne să mai învăț până data viitoare cum să fac poze profi.

Vedeta acestui articol este Volume Million Lashes Noir Excess. Am iubit-o foarte mult încă de la prima aplicare și iată că am reușit să-i surprind potențialul chiar înainte de a se termina. 


Are o periuță lungă, de plastic, cu ceva țepișori care ajută la desfacerea firelor care se lipesc între ele. 


Mai întâi să vă spun cum sunt genele mele, ca să știți cu ce fel de material lucrez, și apoi vă spun și care sunt așteptările mele de la o mascara: am genele lungi, desuțe, curbate, subțiri și de culoare deschisă. De aceea e foarte ușor ca o mascara să le unească și să facă să pară ca am 4 gene și atât. 
De la o mascara ideală îmi doresc să le ofere volum fără să le încarce excesiv, să nu le lipească între ele și să fie foarte neagră. 
Pentru mine Volume Million Lashes Noir Excess este cea mai bună mascara de tip drugstore pe care am încercat-o până acum. Face tot ce-mi doresc și puteți observa acest lucru și din pozele de mai jos. Întotdeauna eu aplic câte două straturi, dar am pozat să vedeți cum se prezintă și după un singur strat.
Îmbracă genele frumos până la vârfuri, nu le lipește între ele, le menține forma curbată, genele par naturale, nu au acel aspect de păianjen pe care nu-l suport.
Dacă aș mai fi vrut ceva de la ea ar fi fost să fie puțiiiin mai neagră. Dar nu mă plâng, e bine și așa. Poate nu există un negru mai negru de atât și am eu așteptări exagerate. 

Gene goale


Un strat de mascara


Două straturi de mascara


Din câte îmi amintesc eu costă în jur de 60 de lei în funcție de comerciant și o puteți găsi chiar și în DM.

Ați încercat Volume Million Lashes Noir Excess? Ce așteptări aveți voi de la o mascara?

26 comments:

  1. e ochisori frumosi ai!!!!! Ar trebui sa incerc si eu mascara aceasta, pe genele tale vad ca face minuni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos, deși nu erau în cea mai bună formă, se înroșiseră de la emoții. :))
      Chiar o recomand, merită toți banii. :)

      Delete
  2. Ce gene lungi si frumoase ai! Imi place si mie rimelul, l-am testat la munca. Pana s-au dat altele cu el. :)) E negru, nu lipeste, nu curge, ce sa ii mai cer? Am si eu genele lungi si curbate, deci nu cer multe de la un rimel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ms!! La ce gene bestiale ai tu nu văd cum nu ți s-ar potrivi vreo mascara. Doar să fie extrem de proastă :))

      Delete
    2. Uite ca nu mi se potrivesc toate. :)) Cel mai nasol rimel incercat pana acum a fost Telescopicul, tot l'Oreal. Cat de laudat e, mie nu mi s-a potrivit. :(
      Ms! :*

      Delete
    3. Serios?? Și cât de lăudat e... Eu nu l-am încercat deci nu pot să mă pronunț, dar credeam că e bestial.. :)

      Delete
  3. la tine a iesit superb. am incercat varianta precedenta, nu mi-a placut. favoritele mele all time sunt hipnose drama lancome si ysl efc.pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. :) Am îcercat și eu unul de la Lancome acum câțiva ani și știu că mi-a plăcut foarte mult. Nu mai știu care însă...

      Delete
    2. Si eu am incercat varianta cealalta..l-am abandonat pt ca periutea ma manjea, rimelul se scutura si ma usurau ochii de la el.
      Cea mai buna varianta pt.mine raman cele de la max factor.

      Delete
    3. Care ”cealaltă”? Sper că nu Extra Black pentru că tocmai mi-am luat-o. :( Mmmmmm!!!!

      Delete
    4. Cealalta e cea cu scrisul auriu, fara "noir". :P

      Delete
  4. Arata super! Ma tenteaza si pe mine de ceva vreme ;;)

    ReplyDelete
  5. Personal nu am incercat rimelul tau. In general sunt destul de conservatoare in privinta cosmeticelor - daca gasesc ceva ce mi se potriveste nu mai schimb. Rimelul meu perfect trebuie sa fie lichid ( foarte lichid) si foarte negru, iar periuta cu perisori care separa bine genele. Nu am nevoie de alungire, nici de volum , doar de negru intens. Nu folosesc niciodata waterproof. Imi comand de cate ori am ocazia Rimel Oriflame Beauty Wonder Lash ( negru intens). Este foarte lichid si il folosesc zilnic. Un alt rimel caruia ii sunt fidela este Clinique high impact mascara. Nu este la fel de lichid ca cel de la Oriflame , dar il folosesc de multi ani si sunt obisnuita cu peria lui.

    Consider rimelul foarte important si practic face parte din machiajul meu de zi cu zi . Lol - mare machiaj ( bb cream de obicei - foarte rar fond de ten, rimel, perle iluminatoare si balsam de buze)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi tu nici n-ai nevoie de mai mult machiaj. :)
      Nu ne potrivim înseamnă, eu fug de cele foarte lichide pentru ca îmi lipesc genele între ele. Ăsta de la început a fost mai...uscat, dacă pot spune așa.
      Nu am încercat niciodată o mascara de la Oriflame, de la Avon am testat multe..

      Delete
  6. momentan folosesc Mac si ceva de la Max Factor:)
    impreuna arata ok, altceva deocamdata nu ma incument sa incerc:D
    te pup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am combinat niciodată două, nu știu ce efect ar avea...:*

      Delete
  7. it looks like such a good mascara :)

    vanillia96.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Imi place mult de tot rezultatul cu acest rimel, m-a mai tentat, dar vazand-ul in mai multe nu stiam ce sa aleg si pana la urma am ales ceva de la Astor, care a aparut acum :D dar cand voi avea ocazia mi-ar placea sa-l am si pe acesta :D

    ReplyDelete
  9. Hmmm suna tare tare bine! Dar eu am un prag psihologic de maxim 30 de lei pe mascara!:)) Stiu ca sunt ciudata dar avand in vedere ca imi functioneaza ok mascara aflata in limita asta mi-e greu sa ma conving sa platesc mai mult! Poate la un moment dat ma rasfat si o incerc si pe asta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te înțeleg. eu sunt așa cu ojele, de exemplu. Nu mă văd dând mai mult de 15 lei pe o ojă în Ro sau 4 lire în U.K. Nu pot!! Poate doar dacă ar fi la cine știe ce ofertă și să-mi aleg un produs gratis, dar nici așa nu am făcut până acum, mereu se găsește ceva mai interesant decât o ojă scump. Partea proastă e că am început să tânjesc rău dupa Candy Apple de la Essence...dar stau departe de stand :))

      Delete
  10. Candy Apple de la Essie zici, nu? Dar ai nimerit-o. That's what I mint de la Essence e aproape identica. E dupe super fidel si alea de la Essence sunt muuuult mai ieftine decat Essie. Gasesti Essence acolo? Sau, intre noi fie vorba si China Glaze parca e putin mai ieftina decat Essie. Nu mult but still. Si For Audrey a lor e tot pe acolo. Si stiu SIGUR ca era si la Berry M un dupe pentru Candy Apple

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu găsesc Essence aici, nici China Glaze nu am văzut. Poate doar online, dar nu obișnuiesc să comand astfel de produse de pe internet.
      Știu că Barry M are un mint drăguț și chiar urmează să mi-l iau, dar nu știam că e dupe a lui Essie. Ce tare!! :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...