Thursday 24 April 2014

One day, One hour #9

După cum v-am promis ieri, astăzi voi publica încă un articol pentru această rubrică, începând ca de mâine să reintrăm în normal cu postările de beauty și fashion. Cred că pentru articolul de astăzi mi-a fost cel mai greu să aleg deoarece a fost o zi plină în Londra, am umblat toată ziua și am făcut o mulțime de poze frumoase. Și poate în anumite ore nu am văzut mare lucru, iar în altele o grămadă de minunății din care am fost nevoită să vă arăt doar una, pentru că așa e regula.
Dar gata cu lamentările, să trecem la ce ne interesează de fapt.

~ 10 a.m.
Am uitat că trebuia să fac poze din oră în oră și deși mă trezisem de la 8, nu am decât această poză de la ora 10, înainte de plecare. Classy!

~ 11 a.m.
Am ajuns în Camden Market pentru că acolo era restaurantul la care ne invitaseră prietenii la care am stat. Superbă zonă, cu o grămadă de lucruri interesante. Păcat că eram pe fugă, ne era tuturor foarte foame. :))

~ 12 p.m.
Vorbind de restaurant... acesta este. Cu specific asiatic. Mi s-a părut minunat, iar mâncarea absolut delicioasă!

~ 1 p.m.
Când am plecat  de la restaurant am văzut acest tricou și soțul meu a fost fericit să și-l cumpere. Atât de fericit, că în fața magazinului și-a dat jos tricoul pe care îl avea pe el și și l-a pus pe acesta în loc. Cum să nu-l iubești? :))

~ 2 p.m.
Trafalgar Square. Ador această zonă, în special pentru că se văd foarte multe avioane decolând și aterizând în fiecare minut. În acest loc am conștientizat acum câțiva ani cât de sigur este să zbori cu avionul. Cât de multe zboară și cât de rar auzi de un accident aviatic...

~ 3 p.m.
Buckingham Palace.

~ 4 p.m.
La ora asta deja străbătuserăm toate zonele importante, parcul memorial al prințesei Diana, Big Ben-ul, Ochiul Londrei. Aici eram pe Hungerford Bridge și-mi luam rămas bun de la frumusețile alea. Apropo de London Eye, fața soțului meu când i-am zis să-mi facă o poză la "ochi" a fost priceless. Înțelesese cu totul altceva.. :))

~ 5 p.m.
Am fost în China Town dar din nu știu ce motiv era cam pustie zona... Și m-am și certat cu o chinezoaică de la un magazin de suveniruri care pretindea că nu i-am plătit produsele pentru că nu erau puse în pungă. Că toate lucrurile cumpărate din magazin trebuie puse în pungă după ce sunt plătite și că dacă eu le aveam în mână însemna că nu le plătisem. Asta la mai puțin de 2 minute după ce i le plătisem și-mi dăduse și rest. Cum, deci cum?? Acum îmi pare rău că nu i-am dat produsele înapoi să-mi returneze banii. Nu merita nici acei 5 lire ai mei!

~ 6 p.m.
Și am ajuns în sfârșit pentru prima oară și la muzeul Madame Tussauds. Ne-a plăcut la nebunie, a fost o experiență foarte frumoasă, plină de surprize neașteptate. M-am pozat cu toate personalitățile pe care le admir și iubesc, dar nu vă pot arăta decât două. :)

~ 7 p.m.
Nu știți voi ce mega fan Britney Spears am fost eu până acum câțiva ani. Vai de cel care îndrăznea să zică ceva rău despre ea! Și acum mi-e dragă Britnuța, deși muzica ei din ultimul timp nu este genul meu...

~ 8 p.m.
După ce am ieșit de la muzeu am fos să mâncăm o pizza că deja ni se făcuse foame. Bună tare!!

~ 9 p.m.
Și am schimbat 2 metrouri pentru a ajunge acasă.

~ 10 p.m.
Planul era să ne întoarcem înapoi în orașul nostru pentru ca soțul meu să ajungă de dimineață la muncă. Eu m-am pregătit, am făcut bagajul, iar el s-a dus să aducă mașina din parcarea în care o lăsase. Dar s-a întors cu "mâna goală" pentru că parcarea era închisă, așa că am fost nevoiți să mai stăm o noapte în Londra.

~ 11 p.m.
Am jucat câteva jocuri de cârți apoi ne-am culcat pentru că nu mai judecam de obosită ce eram...

Și cu asta s-a încheiat și aventura noastră la Londra și bineînțeles că acum de abia așteptăm să ajungem iar și să facem alte lucruri pentru care nu a fost timp acum. 
Vouă ce v-ar plăcea să vizitați/faceți cel mai mult dacă ați ajunge în Londra? Iar dacă ați fost, ce v-a plăcut cel mai mult?

14 comments:

  1. Super! Imi plac toate pozele si se vede ca v-ati distrat. Si eu abia astept sa vizitez Londra, este o dorinta mai veche si trebuie sa o fac!
    A, cred ca nu ti-am spus de mult: ce par frumosss ai! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu siguranță o să-ți placă când va fi să ajungi. :) Și mulțumesc, îmi spui mereu și de fiecare dată apreciez. :X

      Delete
  2. Cât de tare e tricoul soțului tău! :)) Sau mai bine zis... mesajul de pe el.
    Poza cu Britney pare foarte reală la prima vedere. :))
    Frumoase zone, trebuie să ajung și eu în Londra cândva... cât mai curând sper. :D
    Ai avut o zi super frumoasă! Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper să ajungi cât mai repede, ai ce vedea. :) Adevărul e că cele mai multe vedete păreau foarte reale, doar vreo 3-4 nu erau întocmai. Îmi pare rău că nu am putut sta mai mult timp să le analizez dar la toate se făcea coadă. La Obama și la familia regală erau cele mai mari cozi și nu am avut răbdare să aștept. :D

      Delete
  3. tare as vrea sa ajung in londra in viitoru apropiat si daca numai pt 2 3 zile.tricou sotului e mortal am mai vazut la cineva :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, și nouă ne-a plăcut la nebunie :))

      Delete
  4. imi place de mor tricoul lui Marian. Dar la noi ar trebui sa fie cam invers...adica sa port eu un tricou din ala:)) Mi s-a facut un dor nebun de Londra. Cand am vizitat-o, aveam 12 ani si am tarat-o eu pe mama sa vedem toate obiectivele turistice. Am iubit zona Camden Market pentru statuile stradale umane, pentru cat de aglomerat si colorat era. Si ahhhh cat mi-a placut la muzeul statuilor ceara...am poze cu tot ce se poate dar de atunci au mai aparut multe. Britney nu era pe atunci maica. Eu m-am pozat cu Beatles:)) Si recunosc ca era sa fac pe mine de frica in "Londra lui Jack Spintecatorul". Ati avut parte de o zi tare frumoasa!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu m-am poza cu Beatles. :)) Adevărul e că tot schimbă statuile din ce am observat, ceea ce poate nu e chiar un lucru rău. Am avut și noi un traseu al groazei, cică. Adevărul e că îmi făcusem scut din MArian și încă cineva pentru că mi-a fost are frică. :)) A fost o experiență foarte tare. :)

      Delete
  5. Visul meu de cand am citit Harry Potter e sa ajung la gara King's Cross, intre peroanele 9 si 10, sa ma dau cu capul de zidul ala, ca sa fiu sigura ca nu intru prin el. :)) Dupa 10 ani de la obsesia Harry Potter, tot mai am pitici pe creier.
    Imi plac mult de tot fotografiile, m-am zbarlit oleaca la poza cu M.J., tare mult imi place muzica lui. :x
    Si tricoul e misto rau. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu am fost dintotdeauna un mare fan MJ, de asta am și ales să vă arăt poza cu el.
      Eu nu am citit Harry Potter deci nu știu despre ce vorbești, dar te cred :))

      Delete
  6. Ce frumossss. Tare mult mi-ar placea sa vizitez si eu Londra! Intr-o buna zi voi reusi... ;))
    Sotul tau e foarte tare! :))) Imi plac tricourile de acest gen. Ar trebui sa-i iau si lui Marius unul (in varianta cu girlfriend). :))))
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt de efect, îmi pare rău că nu am găsit și pentru mine ceva haios. :))
      :*

      Delete
  7. Muzeul Madame Tussauds e pe lista mea cand ajung in Londra ca sa-l vizitez, pare foarte frumos :) Frumoasa calatorie ati avut ;*

    ReplyDelete
  8. Să nu-l ratezi, e o experiență minunată!! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...