Monday 28 April 2014

Produse folosite pentru a obține păr roșu

În sfârșit vă prezint și ultimul articol din serie, în care vă voi vorbisc despre produsele folosite pentru a obține roșcatul cu care mă tot vedeți defilând. Dacă ați ratat primele două articole despre cum am ajuns de la brunet la roșcat și despre cum îmi mențin culoarea părului, vă invit să le citiți aici și aici.

O dată la o lună, o lună și jumătate îmi fac rădăcinile cu  Majicontrast Red (uneori mai folosesc și L`oreal HighColor Highlights for Dark Hair only, dar este mai greu de procurat) în amestec cu peroxid de 20%. Nu-mi decolorez părul în prealabil pentru că această combinație decolorează și colorează în același timp. 
Pentru că deja părul meu e decolorat pe lungime, nu aplic acest amestec decât la rădăcini, unde e culoarea naturală a părului, care trebuie făcută roșie!! Astfel evit să-mi degradez și mai tare podoaba capilară cu decolorări lunare. 

Nu folosesc vopsea obișnuită, pentru că nu am găsit până acum nuanța de roșu care îmi place și pentru că utilizarea unei astfel de vopsele ar presupune să îmi decolorez rădăcinile înainte. Too much work!


Pe lungimea părului folosesc nuanțator, nu vopsea. Oricum se duce din culoare la fiecare spălare, așa că nu are rost să atac părul cu un astfel de produs. Nuanțatoarele sunt mai blânde și nu mă pișcă la inimă dacă le folosesc mai des. 
După cum am explicat și în articolul de ieri, de câte ori îmi spăl părul amestec șamponul și masca de păr cu puțin nuanțator pentru a reaplica pe păr culoarea pierdută prin spălare. Când mi se pare că părul nu e destul de roșu pentru că s-a dus prea mult din culoare, aplic nuanțatorul ca la carte și-l las să acționeze după instrucțiuni. Nuanțatorul meu preferat este cel de la Loncolor, nuanța Roșu Tehno. Cum, din păcate, nu mi-l pot procura de aici, sunt obligată să folosesc altul, și anume Crazy Color, nuanța Fire. Am mai folosit și câteva nuanțe de la Directions în trecut, dar Fire de la CC e nuanța cea mai potrivită pentru mine de pe piața englezească.

Mai multe nu am de zis, acestea sunt produsele pe care le folosesc penru a obține "păr de foc".

Nu am ce să vă întreb, dar nu mă supăr dacă îmi lăsați un comentariu despre...orice! :))

6 comments:

  1. In ce masura trebuie amestecate vopseaua si peroxidul? Si cate tuburi de vopsea necesita pentru un par mediu sau lung?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubul de vopsea are 50 de ml și trebuie amestecat cu 75 ml de peroxid. Pentru un păr mediu spre lung recomand 2 tuburi de vopsea. :)

      Delete
    2. Merci. Si peroxidul de 20% de unde il pot obtine?

      Delete
    3. Cu plăcere. În general orice magazin care vinde vopsea de păr de la mai multe branduri (deci nu cele de la colț de stradă care au două cutii vechi în geam) ar trebui să aibă și peroxid. Trebuie să întrebi, nu prea le țin la vedere. :)

      Delete
  2. cam ce cantitate de nuantator folosesti la fiekre spalare??cum il amesteci cu samponul??Am citit pe alt blog la alta fata ca il pune pe tot in sampon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depinde de cât de multă culoare s-a dus de pe păr. În mod normal, amestec o parte de șampon cu o parte de nuanțator. La fel fac și cu masca de păr.
      Dacă s-a dus prea mult din culoare, folosesc nuanțator direct pe păr, după ce m-am șamponat și clătit. Aici depinde de cât de lung ai părul. Important e ca nuanțatorul să acopere fiecare fir de păr. Eu de exemplu în acest sens folosesc 3 pliculețe de Loncolor sau un tub întreg de Crazy Color (am părul foarte lung). Depinde ce produs am la îndemână. :)
      Eu prefer să nu-l pun pe tot în șampon pentru că nu știu cum pot interacționa ingredientele celor două pe o perioadă mai lungă de timp. Mi se pare mai sigur să le amestec în palmă înainte de fiecare spălare.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...