Sunday 23 November 2014

Câștigătoare giveaway

Giveaway încheiat! 
După ce m-am tot gândit și râzgândit am ales o câștigătoare. Mi-a fost tare greu și aș fi vrut să vă pot răsplăti pe toate pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ați scris. Chiar m-au impresionat și m-au motivat să vă ofer în continuare articole din ce în ce mai bune. 
Câștigătoarea aleasă de mine este Iulia Negoescu. Felicitări!!
Ai 24 de ore să mă contactezi pe mail, aici sau pe facebook și să-mi spui ce paletă îți alegi dintre cele două. 

Am ales prin random.org și cea de-a doua câștigătoare a giveaway-ului. Aceasta este Dana. Felicitări!! 
Pentru că prima câștigătoare și-a ales paleta Garden of Eden de la Sleek, Danei îi revine paleta Hall of Fame de la MUA.
Dana, aștept pe privat datele tale complete în maxim 24 de ore.





2 comments:

  1. Multumesc si aici! Se pare ca Random a ramas prietenul meu bun :)))
    Sa vezi ce o pun eu la treaba pe frumoasa asta. <3 Poate asa ies din zona de confort si mai pun si eu un strop de culoare pe pleoape. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...