Tuesday 12 May 2015

Kiehl`s Micro-Blur Skin Perfector | Review

A venit momentul să vă vorbesc despre un primer pe care mi l-am dorit extrem de mult și de la care am avut  așteptări foarte mari. Am aflat de el de la Wayne Goss, un makeup artist pe care îl apreciez enorm și de la care am avut foarte multe de învățat. În acest filmuleț  intitulat HIT! THE PORE VANISHING PRODUCT THAT REALLY WORKS ne vorbește despre primer-ul de față de la Kiehl`s, Micro-Blur Skin Perfector și despre cât de minunat este. Un primer care chiar funcționează - spune el. Având în vedere faptul că eu am foarte mare încredere în Wayne, am adăugat pe wishlist acest primer imediat, așteptându-mă, într-adevăr, la minuni. De Crăciun l-am cerut și am fost nerăbdătoare să-l testez. Dar înainte să vă spun părerea mea, câteva aspecte importante.


Ce pretinde: Lightweight skin smoother to instantly refine skin texture and minimize the appearance of pores while improving skin`s quality over time.

Știți deja că am o problemă cu porii dilatați iar acest primer promitea să se ocupe de acest aspect. Wayne spunea chiar că din tot ce a încercat, acesta este singurul primer care chiar funcționează, că efectiv porii (porii lărgiți!) nu se mai văd. Promisiuni mari!

Ingrediente:

Produsul în sine are culoarea pielii, dar nu oferă acoperire, trebuie folosit un fond de ten deasupra dacă doriți să acoperiți imperfecțiuni ale tenului. Are o consistență foarte lejeră, aproape apoasă atunci când începi să masezi produsul pentru a intra în piele. Nu lasă deloc filtru gras, ci doar o suprafață foarte fină la atingere.


Prima dată când l-am aplicat am avut un șoc: nu a făcut absolut nimic... nu mi-a estompat porii, M-am gândit că nu l-am aplicat cum trebuie. De atunci l-am aplicat în toate felurile posibile, cu mâna, pensula, burețelul. Am avut 5 luni la dispoziție să îl tot testez, i-am dat nenumărate șanse, dar mai mult nu poate. În momentul în care este aplicat pe ten prin masaj și apoi printr-o tapotare ușoară cu degetele, porii sunt ușor estompați. La cei mai puțin lărgiți face față, abia dacă se mai văd, dar la cei mai dilatați, nu. Oferă și matifiere pe moment (adică pielea devine mată atunci când e aplicat, dar nu previne absolut deloc secreția de sebum).
Problema reală apare atunci când aplic fondul de ten peste. Dacă îl aplic cu pensula, e ca și cum nu aș fi aplicat un primer dedesubt. În nenumărate zile am aplicat pe jumătate de față Micro-Blur Skin Perfector, iar pe cealaltă jumătate... nimic. Credeți că după aplicarea fondului de ten se putea sesiza vreo diferență între cele două părți? Vă spun eu: nu! Singura situație în care am văzut o mică diferență a fost atunci când am aplicat fondul de ten cu burețelul, cu grijă să nu mișc primer-ul de dedesubt.  Atunci da, porii mai mici abia dacă se mai vedeau, iar cei mai mari se vedeau într-o proporție mai mică. Problema e că nefiind matifiant, în momentul în care sebumul începe să iasă la suprafață, primer-ul este topit, așa că porii redevin foarte vizibili.
Singurul plus pe care-l are este că reușește să prelungească rezistența fondului de ten cu până la două ore, ceea ce nu-i rău.
Dar doar pentru acest plus eu nu l-aș recumpăra. Pe mine m-a costat 23 de lire. Știu că recent s-a deschis un magazin Kiehl`s și în București. Primer-ul de la The Body Shop despre care v-am vorbit în acest articol este mult mai bun, la un preț mult mai mic.

Cred că Micro-Blur Skin Perfector s-ar potrivi persoanelor cu un ten uscat sau normal și cu niște pori foarte puțin dilatați și pe care le dau banii afară din casă. :D

Ce primere de față v-au dezamăgit pe voi? Pe acesta l-ați testat?

5 comments:

  1. ce bine ca ai scris, ca tot a aparut kiehls la noi. cred ca benefit porefessional si dr brandt tot ceva cu pore.. sunt cele mai bune.pupii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și cel de la The Body Shop! :P Pupici!

      Delete
  2. De unde l-ai achizitionat? Ma gandesc ca poate ai avut parte de un fake?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e fake, l-am luat din magazinul Kiehl`s din Westfield Stratford, Londra. :)

      Delete
  3. Îmi pare rău că nu te-a mulțumit! Eu de când am văzut lista de ingrediente mi-a trecut cheful. :))
    Mă faci tot mai curioasă cu cel de la TBS, trebuie să mă uit după el, numai să ajung într-un magazin.
    Pupici

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...