Friday 8 January 2016

Descoperirile anului 2015


Bine v-am regăsit, dragile mele! Sper că ați petrecut sărbătorile frumos, alături de persoanele dragi vouă. Îmi pare rău că am absentat aproape toată luna decembrie, am avut multe articole frumoase pregătite pentru voi, inclusiv un diy pentru care am muncit și am pozat nu mai puțin de 5 ore... Dar timpul mi-a fost potrivnic și oricât mi-am dorit, nu am reușit să scriu și să public acel articol la timp.
Cea mai mare dorință pentru anul 2016, este să fiu mai organizată cu timpul meu. Am pierdut foarte multe în 2015 din cauza lipsei organizării și vreau neapărat să schimb ceva în privința asta, și veți vedea că se va reflecta această schimbare și în ceea ce privește frecvența și calitatea articolelor de pe blog.
În prima postare din anul 2016 m-am gândit să vă vorbesc despre produsele pe care le-am descoperit în anul ce tocmai s-a încheiat și care mi-au plăcut atât de mult, încât nu-mi mai pot imagina viața fără ele. Sună drastic, dar în ceea ce le privește pe multe dintre ele, chiar așa e. Așadar, nu voi mai menționa produsele preferate din anii premergători lui 2015, deși pe multe dintre ele încă le-am folosit. Mă voi axa strict pe ce a intrat în rutina mea anul trecut, fie că au fost lansări noi, sau produse pe care am început să le folosesc eu doar atunci.

L`Oreal Paris Infallible 24H - Matte - Pot spune că acesta a fost fondul meu de ten preferat anul trecut, și încă își menține titlul. Sunt deja la al patrulea tub și și nu mă văd renunțând la el prea curând. E fondul de ten perfect pentru tenul meu gras și îl recomand tuturor celor care au un astfel de tip de ten.
Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle Serum Pearls - De când am început să folosesc acest ser, tenul meu s-a schimbat - în bine! E mult mai ferm, catifelat la atingere, nu mai simt nevoia să-l exfoliez la fel de des. Cu siguranță îl voi recumpăra.
MAC  Select Sheer/Loose Powder - Cred că e prima pudră pulbere pe care am folosit-o și m-a impresionat atât de mult, încât acum îmi doresc să am în permanență un astfel de produs în colecție. Mai ales de când a început nebunia cu bakingul. E o pudră care oferă un aspect sănătos tenului, fără a-l încărca, iar în perioadele mai reci chiar controlează secreția de sebum.

Too Faced Chocolate Bar Palette - Este cu siguranță paleta mea de farduri preferată. Nu știu de ce încă nu i-am dedicat un articol întreg pe blog, dar cu siguranță o voi face. Selecția de culori e una foarte bună, iar calitatea fardurilor este excepțională. Iar faptul că miroase a ciocolată nu e un mit! :))
Rimmel London ScandalEyes Eye Shadow Stick - Aceste farduri cremă mi-au prins tare bine în zilele în care doream să mă machiez puțin și repede. Ba chiar am neglijat fardurile cremă de la Maybelline, Color Tattoo, pentru că acestea sub formă de creion necesitau mai puțin timp de aplicare. Trespassing Taupe pe toată pleoapa superioară, Bad Girl Bronze în colțul exterior al ochiului și la baza genelor inferioare, puțin dermatograf și mascara și gata machiajul ochilor.
Benefit Hoola Bronzer - Eu îl am din setul de Crăciun Real Cheeky Party Set. Deși a intrat în posesia mea abia în luna decembrie, pot spune că e un favorit al anului trecut pentru că este cel mai bun fard pentru conturarea feței pe care l-am încercat vreodată. Nu are deloc tentă portocalie și pot crea niște umbre foarte discrete cu el pentru machiajul de zi, sau dimpotrivă, un contouring intens pentru machiajul de seară. Cu siguranță îl voi recumpăra și în varianta full size odată ce acesta mi se va termina.
Maybelline Lash Sensational - Rimelul pe care l-am folosit cel mai mult în anul 2015. Am reușit să trec prin două tuburi și fără îndoială îl voi recumpăra după ce voi termina alte produse de acest gen pe le-am primit de Crăciun. Acest rimel se apropie de perfecțiune, dacă ar oferi puțin mai mult volum și ar avea o culoare mai intensă, chiar l-aș putea numi rimelul perfect.
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner - După ce am citit nenumărate review-uri despre acest produs în care era catalogat drept cel mai bun gel liner de pe piață, m-am hotărât să-l cumpăr și mă bucur că am făcut-o. Face tot ceea ce te-ai aștepta să facă un astfel de produs. Nu cred că are vreun cusur. Îl recomand!
Soap & Glory Archery Brow Pencil și Maybelline Brow Satin Eyebrow Pencil - Anul 2015 a fost anul în care am decis să iau o pauză de la preaiubitul meu e.l.f. Eyebrow Kit pentru că prea deveniseră populare creioanele de sprâncene și eram curioasă să descopăr ce pot face cu adevărat. Primul încercat a fost cel de la Soap & Glory, de care m-am îndrăgostit imediat. Are două capete, unul tip cariocă, altul tip creion cu mină de ceară. Am folosit mai mult partea tip cariocă pentru că trasează niște linii extrem de subțiri și, în consecință, naturale. Singură problemă este că se termină extrem de repede, am avut 3 astfel de creioane și niciunul nu m-a ținut mai mult de o lună. Astfel că l-am înlocuit cu Brow Satin de la Maybelline care e un produs excelent și mult mai ieftin. Are și acesta două capete: un burețel cu pudră și unul tip creion cu mină de ceară. De data aceasta mina este foarte subțire, mai subțire ca la produsul S&G, ceea ce înseamnă mai multă precizie. Îl iubesc pur și simplu!
Rimmel Brow This Way - Dacă tot suntem la subiectul sprâncene, vreau să aduc în discuție și gelurile de sprâncene colorate pe care le-am introdus în rutina mea anul trecut. Nu am unul preferat deocamdată, îl menționez pe acesta pentru că e cel pe care îl folosesc momentan. Mi-a plăcut și Maybelline Brow Drama Eyebrow Mascara. Fac același lucru, colorează sprâncenele și mențin firele de păr la locul lor. Doar periuța lor diferă.
Kat Von D Tattoo Liner - e un produs minunat, este incredibil de ușor să trasezi o codiță subțire cu acest tuș. Parcă face el singur toată treaba. Din păcate pentru mine nu este și un produs rezistent la apă, iar mie îmi lăcrimează ochii mai mereu, deci nu-mi  rezistă foarte mult. Asta nu mă împiedică însă să-l menționez în acest articol pentru că problema nu e la el, e la mine. :)

Ruj MAC - Lovelorn - Mi-am dorit un ruj MAC într-o nuanță mai purtabilă, pentru că celelalte două pe care le aveam la momentul respectiv erau prea intense și le purtam la ocazii mai speciale. Iubesc nuanța acestui ruj și am purtat-o foarte des doar cu creion de buze sau peste alte rujuri. Din păcate rujurile din gama Lustre, cum e și Lovelorn, nu sunt foarte rezistente, dar asta nu le face mai puțin prețioase. :)
Maybelline Lip Pencils Colour Drama în nuanțele Minimalist, Love my Pink și Fuchsia Desire. După cum se poate vedea, le-am purtat foarte des. Sunt foarte ușor de aplicat, rezistă ore întregi pe buze și sunt niște nuanțe foarte frumoase. Mai am și In with Coral din aceeași gamă, dar pe aceasta nu am purtat-o foarte des. Se pare că anul trecut m-am cam ferit de nuanțele turbate pe buze. Surpinzător pentru mine.
L`Oreal Paris Exclusive Pink Collection - Blake Pink - E o nuanță minunată de roz, delicată și puternică în același timp. Nu mi se pare rujul de cea mai bună calitate, dar nuanța este tât de frumoasă încât l-am purtat foarte des pe buze singur, sau combinat cu alte rujuri.
Essence Lip Liner Cute Pink - De departe cel mai purtat creion de buze în anul 2015. Se potrivește cu aproape toate rujurile mele, așa că nu e de mirare că am întins mâna spre el cel mai des. Despre consistență și rezistență am numai cuvinte de laudă.

Batiste Stylist Texturizing Spray & Batiste Stylist Hold Me Spray - Două produse de styling fără de care nu mă mai văd în viitor. Sunt foarte mulțumită de ambele pentru că își fac treaba ca la carte și au un preț foarte bun. Puteți citi mai multe despre ele dacă dați click pe denumirea lor.
Wet Brush Pro Shine Professional -  După ce am citit despre această perie la Camelia, am cerut-o de Crăciun și mă bucur enorm că am făcut-o și îi mulțumesc încă o dată Cameliei pentru review. Deși nu am apucat să o folosesc în 2015 decât câteva zile, nu am cum să nu o includ în topul produselor descoperite anul trecut. E un produs incredibil pentru o persoană cu prăul lung care se încurcă la cea mai mică adiere de vânt. Eu sunt aia! Dacă așa sunteți și voi, nu ezitați să o cumpărați. Se găsește pe foarte multe site-uri online, dar atenție, eu vorbesc despre această variantă, Wet Brush Pro Shine Professional. Sunt și altele mai simple și nu știu dacă  sunt la fel de eficiente. Îi voi face un review și v-o voi prezenta în detaliu la momentul respectiv. Până atunci, puteți citi review-ul Cameliei care m-a convins și pe mine.

Pe lângă produsele menționate mai sus mai vreau să adaug și primer-ul The Body Shop All-In-One InstaBlur 5-Action Perfector despre care v-am scris aici și pe care în momentul de față nu-l dețin.


Sunt curioasă decă ați încercat și voi ceva de pe lista mea și dacă v-a plăcut la fel de mult. Voi ce produse bune ați descoperit în 2015?

5 comments:

  1. La mulți ani, să ai un an cât mai frumos!
    Maybelline Lash Sensational a fost și rimelul meu favorit din 2015, creioanele de buze Essence îmi plac și mie mult în vechia formulă, iar L`Oreal Infallible 24H îmi place în mare parte, dar mă deranjează că evidențiază părul/puful de pe față, dacă găsesc vreo metodă să rezolv problema asta poate o să-l iubesc și eu mai mult, dacă nu... asta e, n-a fost pentru mine. :D Deocamdată îmi place oricum mai mult Colorstay.

    ReplyDelete
  2. Imi plac mult culorile alese pentru buze! un an nou plin de impliniri!

    ReplyDelete
  3. O multime de produse de nota 10.
    Din lista ta am folosit doar serul de la Nivea si toate produsele Maybelline sivreau sa le spun ca le iubesc. :D
    Sa fie un 2016 plin de descoperiri! :)
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Greu cu timpul asta,nici eu nu ma stiu organiza,si ma mir ca nu imi ajung 24 de ore :-D
    Fondul de ten ii prea laudat,din cate am inteles nu se gaseste la noi

    ReplyDelete
  5. Vreau si eu sa incerc rujurile roz de la L'Oreal. Imi plac vreo trei nuante, acum sa vad pe care pun mana :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...