Friday 29 January 2016

Favoritele lunii ianuarie

Până să încep să adun pentru pozat preferatele din luna ianuarie, nu am realizat cât de multe produse mi-au bucurat zilele în prima lună a anului. Ba chiar am fost nevoită să renunț la oje și la vreo alte 3-4 produse pe care le-am mai lăudat cu alte ocazii. Motivele sunt simple: a fost Crăciunul și am primit multe lucruri pe care le iubesc și mi-am și schimbat culoarea părului și, în consecință, machiajul pe care îl adopt.


Estee Lauder Resilience Lift Firming/Sulpting Face and Neck Creme SPF 15, Estee Lauder Resilience Lift Firming/Sculpting Eye Creme, Estee Lauder Perfectionist (CP+R) Wrinkle Lifting/Firming Serum - Am primit acest set de Crăciun și de atunci mă bucur de el. Crema de față e minunată, intră imediat în piele, hidrateazăși nu lasă deloc filtru gras. Ba chiar îmi controlează secreția de sebum, lucru nespecificat în descrierea sa, dar pe care eu l-am remarcat cu mare bucurie. Crema de ochi se absoarbe imediat, lasă zona hidratată, iar anticearcănul se așază foarte frumos peste. Serumul se aplică ciudat, nu am mai avut niciodată unul pe care să-l ”înghită” pielea imediat după ce a fost aplicat. Nu poate fi intins pe ten, cea mai bună metodă de aplicare este prin tapotare. Darîmi place că face diferența, uneori uit să-l aplic și peste câteva oreregret acest lucru. :)


După cum vă spuneam, de când mi-am vopsit părul mov, am început să abordez un alt machiaj, am renunțat la culorile neutre și am inclus tot mai des nuanțe de mov sau albastru. Cel mai des am folosit următoarea combinație de farduri: ca bază,  Maybelline Color Tattoo - Pink Gold, pe trei sferturi din pleoapa mobilă L`Oreal Paris Color Riche L`Ombre Pure - Soleil Levant, iar în colțul exterior MUA Pearl Eye Shadow - Electric Purple.  Combinația e minunată și nu mă mai satur de ea.


Am scos ”de la naftalină” și fardul de obraz de la MAC, Dollymix, pentru că mi s-a părut că s-a potrivit cu foarte multe dintre machiajele realizate în ultimul timp.
Rimelul They`re Real de la Benefit l-am primit în setul pe care vi l-am arătat aici. Îmi place foarte mult și l-am folosit aproape în fiecare zi de când a intrat în posesia mea,  deși mi se pare un produs mult prea scump. Nu aș plăti preț întreg pentru el. Dacă nu sunt atentă, lipește genele și le încarcă foarte urât. În rest, oferă alungire și volum, negrul e destul de intens, nu se scurge.


Când vine vorba de rujuri, pur și simplu nu mă pot abține din a le cumpăra. Acestea sunt cele mai noi achiziții și le-am tot rotit în ultima lună. L`Oreal Color Riche - 370 Crazy Fuchsia este, așa cum sugerează și denumirea, un fucsia, dar unul mai purtabil, după părerea mea. Este foarte rezistent, și deși după câteva ore de purtare își poate pierde luciul, buzele rămân pătate cu acel fucsia frumos.
Bourjois Rouge Edition Velvet - 10 Don`t Pink of it este primul meu ruj Bourjois și tare mai sunt încântată de el. Deși e un ruj lichid cu finish mat, nu se usucă pe buze și nu usucă buzele, lucru care-l face extrem de ușor de purtat. Ceea ce mă intrigă este faptul că această nuanță este aproape identică cu nuanța buzelor mele, iar eu credeam că pigmentul natural al buzelor mele este cu totul altul. Deci pentru un look natural, acest ruj este perfect pentru mine.
Essence Long Lasting Lipstick - 13 Love Me - primul meu ruj Essence. Am tot auzit numai de bine despre aceste rujuri, dar, fără un motiv anume, le-am evitat. Mi-am cumpărat toruși această nunță pentru că nu am nimic asemănător în colecție și pot spune că dintre cele 3 rujuri pe care vi le prezint în acest articol, cel de la Essence e preferatul meu. E un roz delicat cu tente de piersicuță, foarte ușor de purtat. Îl iubesc!


Zoeva 228 Luxe Crease și 221 Luxe Soft Crease sunt 2 pensule pe care le-am primit de Crăciun și care au schimbat felul în care arată machiajul meu. Aveam mare nevoie de astfel de pensule în colecția mea, în special de 221. Felul în care cele două pensule difuzează fardul în pliul pleoapei și deasupra pliului e incredibil. Dacă ar trebui să recomand un singur produs dintre toate cele menționate în acest articol, v-aș recomanda una din aceste pensule.


Colour B4 și Crazy Color - Violette sunt două produse care nu puteau lipsi din favoritele acestei luni, din moment ce cu ajutorul lor am reușit să ajung la nuanța dorită de mov.


L`Oreal Paris Elvive Fibrology Thickening Masque - nu-mi amintesc să mai fi încercat vreo mască Elvive până acum, dar aceasta m-a impresionat îndeajuns încât să-mi doresc să testez și alte variante. Face ceea ce trebuie să facă o mască bună și dacă mi-e lene uit s-o aplic, simt asta, părul meu fiind mai uscat și mai frizzy.


Mi-am dorit parfumul Daisy a lui Marc Jacobs de foarte mult timp, iar Moșul s-a conformat și în această privință. E un parfum floral, dar fresh și feminim în același timp. Deși nu e un parfum de iarnă, eu nu mă pot abține și îl folosesc aproape zilnic. Rezistă incredibil de mult, chiar și soțul meu a remarcat acest lucru. De sticluță și capac nu mai spun nimic, vedeți și voi în ce hal arată.
Eu l-am primit în set cu gelul de duș și loțiunea de corp. Nu am apucat să folosesc loțiunea, însă gelul de duș mi-a tot bucurat simțurile.


Sunt curioasă care au fost preferatele voastre din prima lună a anului 2016 și dacă ați încercat/folosit vreun produs din cele menționate de mine. Dacă da, le iubiți la fel de mult?

7 comments:

  1. Doar pensula Zoeva 228 o am, din cele prezentate, și o iubesc la fel de mult, abia aștept să-mi iau mai multe pensule Zoeva, în special de blending.
    Îmi place răăău nuanța rujul L`Oreal, e absolut superbă!
    Am început și eu bine anul din punct de vedere al descoperirilor, am ceva favorite, sper să mă ocup mâine de poze. :D
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pensulele Zoeva sunt foarte bune, mai vreau și eu altele :X
      De abia aștept să citesc și articolul tău! :*

      Delete
  2. Ce poze frumoase! Imi place mult cum arata ambalajul produselor Estee Lauder, arata atat de pretios! ♥ Parfumelul Daisy arata demential, chiar sunt curioasa cum miroase. :)
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos, Lorena, înseamnă mult pentru mine. :*
      PArfumul Daisy e minunat, fresh acrișor, așa cum îmi place mie. Sigur ți-ar plăcea, am auzit numai de bine despre el înainte să-l cer.
      Te pup și eu!!

      Delete
  3. e chiar atât de bună masca aceea Elseve Fibrology? eu am părul fin cu tendințe de îngrășare rapidă la rădăcină și despicare a vârfurilor la câteva luni de la tundere, așa încât mi-a făcut cu ochiul când am văzut-o la reducere în Profi dar m-am gândit să mai caut informații despre ea și alte prețuri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă e la reducere, te încurajez să o cumperi. Și eu am părul foarte gras, dar masca oaplic doar pe lungime și îmi place foarte mult cum îmi lasă părul după. Nu face nimic revoluționar, însă e o mască foarte bună. :)

      Delete
  4. O multime de bunatati si tentatii ne-ai prezentat tu aici!
    Si eu sunt o mare fana a samponului Batiste in varianta Tropical. Mi se pare foarte yummy!
    Sa folosesti cu drag si spor in continuare toate minunile care te-au incantat in ianuarie!
    Pupic

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...